'Gazeta Wyborcza' podniosła ceny reklam średnio o 7,9 proc.
Agora SA zdecydowała się podwyższyć ceny reklam w ogólnopolskimwydaniu "Gazety Wyborczej" oraz w niektórych jej dodatkach.Podwyżka, która nastąpiła od 2 stycznia br., wyniosła średnio 7,9proc.
Najdroższa reklama w "Gazecie Wyborczej" kosztuje teraz 200 400zł. Tyle trzeba zapłacić za całostronicowe ogłoszenie na 3 stroniedziennika w poniedziałki i piątki. Dodatki w których nastąpiłapodwyżki to "Gazeta Telewizyjna", "Wysokie Obcasy", "Gazeta Co jestGrane", "Gazeta Dom" i "Turystyka".
Z początkiem roku 2009 zmieniły się także ceny reklam i ogłoszeńw niektórych wydaniach lokalnych "Gazety". Zmiany te sązróżnicowane i wynikają ze strategii tworzonych indywidualnie dlaposzczególnych rynków lokalnych.
Struktura i logika cennika nie uległy zasadniczym zmianom. Agoranie komentuje powodów podniesienia cen reklam w "Gazecie Wyborczej"i jej dodatkach. Poprzednia taka podwyżka miała miejsce dokładnierok temu.
Przypomnijmy, że Agora podniosła od 2 stycznia cenę "GazetyWyborczej". Wydanie sprzedawane w kiosku kosztuje teraz 1,80 zł(wcześniej 1,50 zł), a
wydanie dystrybuowane w prenumeracie teczkowej - 1,30 zł(poprzednio 1 zł).
Koncern planuje też przeprowadzenie zwolnień grupowych, któremają poprawić efektywność operacyjną spółki w trudnym okresie dlabranży wydawniczej.
Zwolnieniami ma zostać objęte ok. 300 osób, czyli 7,5 proc. ogółuzatrudnionych.
Dołącz do dyskusji: 'Gazeta Wyborcza' podniosła ceny reklam średnio o 7,9 proc.