„Gazeta Wyborcza“ promuje się spotem 3D (wideo)
W telewizji pojawił się właśnie spot reklamowy “Gazety Wyborczej” (Agora SA) pt. “Gazeciarz”. Stanowi on kolejną odsłonę najnowszej kampanii wizerunkowej dziennika. Film został stworzony w technice 3D.
- Projekt był bardzo czasochłonny, za każdą część animowanego świata (otoczenie, gazeciarz, zwierzęta) odpowiadała inna osoba. Istotną rolę odegrała właściwa koordynacja wszystkich elementów – mówi Aleksandra Markowicz, szef koordynacji postprodukcji w firmie Lightcraft, która przygotowała animację.
Początkowa, surowa wersja spotu
Kampania wizerunkowa zaczęła się 1 lipca br. i ma za zadanie przedstawić “Gazetę” jako multimedialną markę, obecną w wydaniu papierowym, w postaci serwisu internetowego i mobilnego.
Finalna wersja spotu wraz z animacjami Lightcrafta
Akcja obejmuje telewizję (TVN, TVP 1, Polsat i kanały tematyczne z port folio At Media), nośniki reklamy zewnętrznej (AMS), kina (Multikino) oraz internet (Nk.pl, Google.pl, Filmweb.pl, Youtube.pl iOnet.pl).
Za scenariusz i pomysł kampanii odpowiada agencja JiS, zaś media do niej zaplanował Starlink.
Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza“ promuje się spotem 3D (wideo)