SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

General Motors rezygnuje z reklam na Facebooku. "Nie są skuteczne"

General Motors uznał, że reklamy na Facebooku nie są skuteczne i zrezygnował z płatnego promowania swojej oferty w serwisie.

GM nadal zamierza wykorzystywać własne strony w społecznościowym portalu do promowania swoich pojazdów, ale nie będzie już umieszczał w nim płatnych reklam. Firma doszła do wniosku, że mają one niewielki wpływ na decyzje zakupowe konsumentów - podał dziennik "The Wall Street Journal".

Do tej pory motoryzacyjny koncern wydawał około 40 milionów dolarów na swoją obecność na Facebooku, z czego 10 milionów dolarów płacił portalowi za reklamy, a reszta przeznaczana była na tworzenie treści i opłacanie agencji.

W ślady GM nie pójdą Ford i Chrysler. Przedstawiciele tych marek zapowiedzieli, że nadal będą reklamować się na Facebooku, uznając to za skuteczne narzędzie służące zwiększeniu sprzedaży.

Dołącz do dyskusji: General Motors rezygnuje z reklam na Facebooku. "Nie są skuteczne"

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Generalny Motor
A od kiedy to spam jest skuteczny?
0 0
odpowiedź
User
loki
Bańka zaczyna pękać....
0 0
odpowiedź
User
normalny
Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego firmy tak pakuję się na FC skoro mają swoje strony www i to e powinny propmować w niee powielać byty. Na szczęscie nie uzywam tego bardziewia, Trzeba mieć swój rozum...
0 0
odpowiedź