George Clooney w drugiej polskiej reklamie Nespresso (wideo)
19 marca do emisji w polskiej telewizji trafi nowa reklama Nespresso z udziałem George’a Clooneya. Przygotowały ją agencja IPG Group (Lowe Paris) i dom mediowy MEC Polska.
W nowym spocie Nespresso u boku George’a Clooneya występuje kobieta, która na lotnisku omyłkowo zamiast swojego bagażu zabrała jego walizkę z kawą Decaffeinato Intenso, podczas gdy Clooney wziął jej walizkę z kawą Volluto. Oboje spotykają się więc ponownie, żeby wymienić się bagażami. Taki przekaz ma podkreślać, że Nespresso jest dostępne w 16 wersjach.
Od 19 marca spot będzie pokazywany w polskich kanałach telewizyjnych - ogólnodostępnych i tematycznych. Planowaniem i zakupem czasu antenowego wspólnie z Nespresso Polska zajął się dom mediowy MEC Polska. To druga reklama Nespresso w polskiej telewizji - poprzednia, też z George’em Clooneyem, była emitowana jesienią ub.r. (obejrzyj ten spot).
Nowa reklama została wymyślona i przygotowana przez agencję IPG Group (Lowe Paris). Przy realizacji spotu pracował znany reżyser, producent i scenarzysta Grantem Heslov.
Dołącz do dyskusji: George Clooney w drugiej polskiej reklamie Nespresso (wideo)