SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GfK wprowadza nową wersję RegioGraph

Klienci GfK mogą już zamawiać RegioGraph 2016, który jest dostępny w angielskiej i niemieckiej wersji językowej. W Niemczech oprogramowanie ma ponad 40 tys. użytkowników, a od momentu udostępnienia najnowszej wersji GfK zrealizowała ponad 600 zamówień.

RegioGraph to oprogramowanie do wizualizacji i analizy informacji przestrzennej, począwszy od analiz wybranych rynków i grup docelowych po optymalizację terytorium sprzedażowego i planowanie ekspansji. Oferuje mapy cyfrowe oraz mapy siły nabywczej GfK Purchasing Power 2016 dla poszczególnych krajów europejskich. W Polsce RegioGraph wyposażony jest w mapy cyfrowe podziału administracyjnego, mapę ponad 20 tys. kodów pocztowych oraz dane o liczbie mieszkańców, gospodarstw domowych i Ogólnej Sile Nabywczej GfK dla miast, gmin i obszarów kodów pocztowych.

Nowo udostępniona przeglądarka w RegioGraph 2016 umożliwia dzielenie się wynikami pracy z innymi użytkownikami dzięki eksportowaniu map jako aplikacji internetowych do preferowanych urządzeń i przeglądarek internetowych.

Geokodowanie IP umożliwia użytkownikom analizowanie ruchu na własnych stronach internetowych z punktu widzenia jego geograficznego pochodzenia. Informacje te są przydatne przy tworzeniu internetowych strategii sprzedażowych i marketingowych, ponieważ dają wgląd w rozkład grup docelowych klientów oraz wskazują na lokalizacje, w których reklama ma być najbardziej efektywna.

Dzięki udostępnieniu możliwości geokodowania dla ponad 60 krajów, RegioGraph jest kierowany do przedsiębiorstw prowadzących działalność międzynarodową. Oprogramowanie umożliwia prowadzenie analizy na poziomie odcinka ulicy dla wszystkich krajów europejskich, a także dla wielu państw w Azji, Ameryce Południowej i na Bliskim Wschodzie.

Ponadto do aplikacji RegioGraph 2016 można zaimportować bezpośrednio dane użytkownika. W nowym oknie dialogowym połączono opcje wizualizacji dla ok. 100 metod analitycznych.

Z kolei dzięki wyposażeniu systemu RegioGraph w podkłady mapowe TomTom, program automatycznie generuje czasowe i odległościowe strefy dojazdu dla wskazanych punktów z uwzględnieniem siatki drogowej, co może być istotne w działaniach oceniających potencjał istniejących lokalizacji czy też nowych inwestycji.

Oprogramowania można używać ze wszystkimi danymi GfK typu geo (mapami i regionalizowanymi danymi dotyczącymi potencjału biznesowego, jak np. siła nabywcza). W wersji RegioGraph Analysis umożliwia ocenę regionalnych obrotów, klientów i potencjału rynkowego dzięki analizom, których wyniki wyświetlane są na mapach, a w wersji RegioGraph Planning oferuje narzędzia do planowania i optymalizacji terytoriów sprzedaży, lokalizacji i odwiedzin klientów.

Dołącz do dyskusji: GfK wprowadza nową wersję RegioGraph

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl