SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Głodni wiedzy"? - włączcie Discovery Channel

Nowa kampania marketingowa Discovery Networks Europe "Glodni wiedzy"

"Discovery Channel poinformowało w dniu wczorajszym o planach przeprowadzenia zakrojonej na szeroką skalę kampanii promującej markę, na najważniejszych rynkach europejskich. Kampania ta będzie najintensywniejszą tego typu akcją w dotychczasowej historii kanału. Akcja pod nazwą "Głodni wiedzy" (Got to Know) rozpocznie się 1 kwietnia w Danii, Norwegii, Szwecji, Włoszech, Polsce, Holandii i Niemczech.

Zintegrowana kampania obejmie zarówno media tradycyjne, jak i niestandardowe środki przekazu. Wśród nośników znajdą się prasa, plakaty, reklama zewnętrzna (outdoor) i internetowa, połączone z całkiem nowym wizerunkiem telewizyjnym stacji.

Opierając się na badaniach przeprowadzonych w sześciu krajach w Europie, kampania "Głodni wiedzy" odwołuje się do zainteresowania, z jakim widzowie oglądają emitowane na Discovery programy dokumentalne. Tematyka kampanii, której premierę przewiduje się na drugi kwartał również w innych krajach całego świata, w których oglądany jest kanał Discovery Channel, bazuje na naturalnej ciekawości oraz potrzebie uczenia się, wyjaśniania i rozumienia rzeczywistości, w której żyjemy.

"Ciekawość jest naturalną potrzebą człowieka. Wieloletni sukces kanału Discovery Channel to efekt umiejętnego dobierania programów popularnonaukowych, które angażują i interesują widzów oraz zaspokajają ich wszechobecną ciekawość świata" powiedział John Begert, wiceprezes ds. zawartości programowej oraz marketingu kanału Discovery w Europie. "Badania wykazały, że nasi widzowie są spragnieni wiedzy i odczuwają nieodpartą potrzebę poszukiwania nowych informacji. Kampania "Głodni wiedzy" stanowi próbę odzwierciedlenia oraz wyjścia naprzeciw owej potrzebie oglądania programów, które zaspokoiłby ciekawość widzów".

Kampania telewizyjna obejmie emisję specjalnej serii krótkich filmów dotyczących ciekawości oraz lokalnie wyprodukowanych wideoklipów ilustrujących i zgłębiających ten temat. Kwietniowe programy odzwierciedlą ideę nowej kampanii "Głodni wiedzy". Na 18 kwietnia zaplanowano emisję filmu pt. "Ekstremalne sztuki walki" ("Xtreme Martial Arts"), przedstawiającego psychiczne i fizyczne aspekty wschodnich sztuk walki przy pomocy zaawansowanej techniki komputerowej. W nadchodzącym miesiącu widzowie będą mogli zobaczyć także film pt. "Queen Mary 2", pokazujący kulisy budowy tego oceanicznego superliniowca.

Kampania kanału Discovery "Głodni wiedzy" skierowana będzie do konsumentów, jak również do mediów sektorowych i branżowych. W miarę trwania akcji planuje się wprowadzanie dodatkowych elementów reklamowych w Internecie oraz organizowanie oryginalnych imprez lokalnych mających na celu zaintrygowanie widzów oraz sprawdzenie stopnia ich ciekawości.

Projekt europejskiej kampanii pod hasłem "Głodni wiedzy", włącznie z jego całkowitym opracowaniem i wykonaniem, jest dziełem działu marketingu kanału Discovery, i powstał przy współpracy z międzynarodową agencją reklamową Bates/Redcell.

Discovery Channel, należący do firmy Discovery Communications Inc. (DCI), spółki matki Discovery Networks Europe, jest wiodącą na rynku światowym firmą medialną i rozrywkową, mającą w swojej ofercie 14 niepowtarzalnych kanałów telewizyjnych. Założona w Stanach Zjednoczonych w 1985 roku, działa obecnie w 155 krajach i dociera do łącznej bazy ponad 1 miliarda abonentów. W skład DCI wchodzą także sklepy detaliczne Discovery.com, Discovery Consumer Products i Discovery Channel. DCI jest firmą prywatną, należącą do czterech głównych akcjonariuszy: Liberty Media Corporation (NYSE: L), Cox Communications, Inc. (NYSE: COX), Advance/Newhouse Communications oraz Johna S. Hendricks'a, założyciela, Prezesa i Dyrektora Generalnego firmy.

Dołącz do dyskusji: "Głodni wiedzy"? - włączcie Discovery Channel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl