GM Records inicjatorem wyborczej rewolucji
Od połowy lipca firma GM Records wprowadza specjalną ofertę skierowaną do wszystkich przedstawicieli sztabów wyborczych odpowiedzialnych za opracowanie treści materiałów reklamowych.
"Po każdej kampanii większość ulic w każdym mieście jest zasypana tysiącami papierowych ulotek. Chcemy zmienić ta nieestetyczną wieloletnią tradycję. Proponujemy przekazywanie treści wyborczych na nośnikach godnych kampanii ery cyfrowej - płytach CD i DVD. Możliwości umieszczenia treści na takim nośniku są nieporównywalnie większe od tych jakie daje drukarnia. Poza samą grafiką - drukowaną na krążku czy też jego opakowaniu - zostaje jeszcze miejsce na wytłoczenie danych cyfrowych - czyli animacji, filmów, treści całych stron internetowych lub dźwięku. Dodatkowym atutem są jeszcze koszty takiego przedsięwzięcia. Cena ulotki na kartce papieru jest porównywalna z ceną płyty CD a często ją przewyższa" - mówi Mariusz Szpunar, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu GM Records.
W przygotowanej przez GM Records specjalnej ofercie dla sztabów wyborczych znajdują się dyski CD oraz DVD o różnych pojemnościach. Przygotowano także różne warianty kształtów - od tradycyjnych krążków, poprzez prostokątne wizytówki po kształty specjalne, jak np. serca czy powiewająca flaga. Opracowane zostały także specjalne projekty konfekcji do płyt - dziesiątki rodzajów pudełek i okładek wykonanych z najróżniejszych materiałów - od różnokolorowych plastyków przez folie i wszelkiego rodzaju papier aż po okładki z materiałów skóropodobnych.
"Decydując się na wybór płyty jako ulotki wyborczej - poza jej bezdyskusyjną przewagą technologiczną nad papierem, należy także wziąć pod uwagę inne bardzo istotne korzyści. Każdy człowiek, gdy dostaje zbędny kawałek papieru - po jego przeczytaniu bądź nawet przed - odruchowo zgniata kartkę i wyrzuca ją do najbliższego kosza. Natomiast w przypadku płyty ten mechanizm psychologiczny nie ma racji bytu. Działa inny - płyta jest czymś eleganckim, "kosztownym", czymś, czego się nie wyrzuca. Nawet zbędna, jest przyniesiona do domu i przekładana z kąta w kąt. Zatem nawet niewłożona do odtwarzacza pełni taką samą funkcję, co ulotka papierowa z tą tylko różnicą, że na biurku odbiorcy a nie przy krawężniku" - przekonuje Matylda Nosowska Kierownik Marketingu GM Records.
Dla klientów ze sztabów wyborczych, którzy chcą wykorzystać cały potencjał, jaki niesie ze sobą zastosowanie zaawansowanych technologicznie ulotek, czyli zamieszczenia na płycie treści audiowizualnych GM Records proponuje dyski o różnych kształtach. Ich często niesamowite formy nie są powszechnie stosowane i rozpoznawalne przez użytkowników, zatem wielu z nich włoży płytę do odtwarzacza choćby po to by sprawdzić czy zadziała.
"Przygotowujac specjalną ofertę naszym głównym celem było opracowanie rozwiązania, dzięki któremu raz na zawsze zakończone zostanie - dosłownie - wyrzucanie w błoto pokaźnych sum z budżetów wyborczych. Przeanalizowaliśmy dziesiątki rozwiązań decydujących o atrakcyjności płyty jako nośnika przekazu reklamowego. Stworzenie różnych kształtów to tylko jedna z propozycji. Jesteśmy także gotowi na dostosowanie się do indywidualnych potrzeb klientów. Może któryś ze sztabów pokusi się nawet o wykorzystanie pomysłu, który pomógł wielu magazynom kolorowym w ich drodze do potęgi? Bo kto nie zainteresuje się ulotką z filmem DVD? Możliwości jest wiele - my wytłoczymy wszystkie" - podsumowuje Matylda Nosowska Kierownik Marketingu GM Records.
Dołącz do dyskusji: GM Records inicjatorem wyborczej rewolucji