SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Osiem polskich agencji na shortlistach Golden Drum. 19 nominacji dla McCann Poland

Osiem agencji z Polski zostało nominowanych do tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum 2024. Wśród nich są m.in. 2012 Agency, VML Poland, Saatchi&Saatchi czy McCann Poland. Ta ostatnia znalazła się na 19 shortlistach. 

Ogłoszono finalistów tegorocznego konkursu reklamowego Golden Drum. Po analizie wszystkich zgłoszeń jury wyłoniło najwybitniejsze prace zarówno w konkursie głównym, jak i w konkursie Young Drummers. 

Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali Golden Drum Awards Show, wspieranej przez Mastercard, w czwartek 10 października w Portorož w Słowenii.

Wszystkie zgłoszenia do Golden Drum 2024 zaowocowały 223 wpisami na krótkiej liście, natomiast w konkursie Young Drummers znalazło się 12 zgłoszeń. 

Zgłoszenia do konkursu głównego, nadesłane z 32 krajów, oceniało jury składające się z 56 międzynarodowych jurorów. Zgłoszenia obejmowały pięć sekcji konkursowych: One-Channel, Omni-Channel, Craft Drum, Creative Business Excellence i Creative Media Excellence, a także specjalną sekcję All Jury. 

Nominacje dla 8 polskich agencji

Wśród finalistów tegorocznej edycji Golden Drum jest 8 agencji z Polski. 19 nominacji otrzymała agencja McCann Poland za projekt “Room for everyone” dla Mastercard

Agencja VML Poland trafiła na 2 shortlisty: za akcję “Kobiety przeciw populistom” oraz za projekt “12/15” dla fundacji Joanny Przetarkiewicz. 2 nominacje zdobyła też 2012 Agency - za akcję “Axe Nose” dla Unilevera i kampanię “Pen” dla Karoliny Skowron-Baki. 

Na 2 shortlisty trafiła również agencja 180heartbeats + Jung v. Matt: za kampanie: “Płaciliśmy podatki od zawsze” i “Pani Renia” dla Betclic oraz agencje Havas Polska i Publicis Worldwide Polska za projekt “Łowienie danych” zrealizowany dla BNP Paribas Polska. 

Nominacje trafiły też do agencji: Molecular Creative Warszawa (projekt “Jazgot” dla mBanku) i Saatchi&Saatchi (kampania “Ratowanie głosu Getta” dla Muzeum Historii Żydów Polskich. 

 

Dołącz do dyskusji: Osiem polskich agencji na shortlistach Golden Drum. 19 nominacji dla McCann Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl