GoldenSubmarine przygotowała nową stronę SPECu
W styczniu bieżącego roku ruszył nowy serwis internetowy Społecznego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej. Został on zbudowany przez agencję interaktywną GoldenSubmarine.
Nowa strona ma charakter korporacyjno-informacyjny i jest istotnym elementem rebrandingu spółki. Przygotowanie nowego serwisu zostało poprzedzone analizą strategiczną i badaniami projektów graficznych. Zgodnie z nimi, SPEC wyodrębnił 3 sekcje (z podstawowymi informacjami o firmie, dla klientów i dla użytkowników ciepła). Każdej z nich przyporządkowany został odrębny sposób komunikacji i zakres informacji. Strona zyskała intuicyjną nawigację i lżejszą niż dotychczas grafikę.
- Docelowo chcemy, by serwis SPEC był interaktywny. Ma stać się platformą wielokierunkowej komunikacji spółki z użytkownikami i odwrotnie - mówi Anna Prokop, kierownik Działu Marketingu w SPEC. Na stronie zostały umieszczone m.in. porady nt. sposobu korzystania z ciepła i jego oszczędzania, podstawowe informacje o spółce, o jej ofercie i sposobie przyłączania nowych obiektów do sieci ciepłowniczej.
Strona przewiduje możliwość generowania baz danych, dzięki którym SPEC będzie w przyszłości komunikować się z deweloperami, zarządcami nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych, projektantami przyłączy.
Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine przygotowała nową stronę SPECu