Gra w fundusze Expandera
Dom Mediowy ACR S.A. realizuje internetową kampanię reklamową gry 'Fundusze Expandera'.
ACR w ramach kampanii przygotował akcję e-mailingową do zarejestrowanych użytkowników serwisów biznesowo-informacyjnych, takich jak m.in.: WirtualneMedia.pl,
bankier.pl, infor.pl, money.pl. Kampania banerowa swoim zasięgiem obejmuje największe portale informacyjne, a mianowicie Onet, Wirtualną Polskę, Gazetę, Interię i o2 oraz
najpopularniejszy komunikator internetowy Gadu-Gadu. W serwisie Google.pl o konkursie informuje boks sponsorowany, a w wyszukaniu pomaga wysokie pozycjonowanie słów kluczowych.
„Do realizacji naszej kampanii wybraliśmy ACR, ponieważ prezentuje bardzo indywidualne podejście do klienta, rozumie jego potrzeby oraz cele jakie chce osiągnąć, a co za tym idzie proponuje rozwiązania doskonale dopasowane do możliwości." – o współpracy z ACR mówi Radosław Butryn, marketing manager w firmie Expander.
Gra „Fundusze Expandera" ruszyła 30 stycznia. Jest realną symulacją lokowania oszczędności w funduszach inwestycyjnych. Każdy uczestnik otrzymuje wirtualne 100 000 zł, które inwestuje w jedną z pięciu kategorii funduszu. Zwycięży osoba, która najbardziej zwiększy zawartość swojego wirtualnego portfela. Celem konkursu jest spopularyzowanie wiedzy o funduszach inwestycyjnych i pokazanie możliwości pomnażania oszczędności w funduszach. Nagrody w konkursie są jak najbardziej realne. Zwycięzcy będą mogli ulokować nagrody pieniężne w wybranym funduszu i tym samym wprowadzić w życie strategię inwestycyjną wypracowaną w konkursie. Oprócz nagród pieniężnych Expander przygotował również wartościowe nagrody rzeczowe, takie jak laptopy i przenośne odtwarzacze MP3.
Dołącz do dyskusji: Gra w fundusze Expandera