Grafiki i głos Kallwejta w kampanii Osiedla Gocławskiego
W prasie, radiu BTL-u i na outdoorze trwa kampania reklamowa Osiedla Gocławskiego, które w Warszawie buduje Budimex Nieruchomości. Materiały graficzne na potrzeby akcji - za którą odpowiadają firmy San Markos i MediaOn - przygotował Jan Feliks Kallwejt.
Znany z charakterystycznych ilustracji Jan Feliks Kallwejt do kampanii Osiedla Gocławskiego stworzył ciepłe, optymistyczne grafiki pokazujące całą dzielnicę Praga, gdzie budowane jest to osiedle. Ponadto Kallwejt użyczył głosu do jego reklamy radiowej. Cała akcja podkreśla, że Osiedle Gocławskie jest bardzo dobrym miejscem do zamieszkania z uwagi na korzystną lokalizację, przystępną cenę i atrakcyjne mieszkania.
Całościową kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa San Markos, a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaOn. Długość trwania akcji zależy od tego, jak będzie szła sprzedaż mieszkań na Osiedlu Gocławskim.
Dołącz do dyskusji: Grafiki i głos Kallwejta w kampanii Osiedla Gocławskiego