Grayling z nową identyfikacją wizualną i wizją rozwoju
Agencja doradztwa komunikacyjnego Grayling zaprezentowała nową identyfikację wizualną, stronę internetową i wizję rozwoju firmy.
Nowa wizja rozwoju firmy zakłada wypracowanie dla klientów rzeczywistej przewagi nad konkurencją, dzięki zwiększeniu ich zaangażowania i adaptacji komunikacji do specyficznych warunków otoczenia, wykorzystania szans i uniknięcia potencjalnych zagrożeń.
Unowocześnienie identyfikacji wizualnej jest wynikiem wewnętrznego audytu, przeprowadzonego przez zarząd firmy po objęciu przez Paul Taaffe stanowiska prezesa Huntsworth i prezesa zarządu Grayling w kwietniu 2015 roku.
- Zmiany zostały wprowadzone między innymi w odpowiedzi na opinie klientów. Zarząd Grayling w ścisłej współpracy z własnym studiem kreatywnym, opracował nową identyfikację marki, która odzwierciedla zaufanie jakie pokładamy w organizacji, naszych konsultantach oraz obecnych i przyszłych klientach - mówi Paul Taaffe, prezes Grayling.
Dołącz do dyskusji: Grayling z nową identyfikacją wizualną i wizją rozwoju