Grupo Tercer Milenio przygotuje identyfikację wizualną Turbomyjni
Hiszpańska agencja reklamowa Grupo Tercer Milenio stworzy identyfikację wizualną Turbomyjni powstających w ramach programu Carwash Investment. To pierwsze zlecenie tej firmy w Polsce.
Identyfikacja wizualna Turbomyjni, którą przygotuje agencja Grupo Tercer Milenio, ma być rozpoznawalna, ekologiczna, ekonomiczna, a zarazem utrzymana w dobrym stylu. Projekt ma też podkreślać nowoczesność tej marki. Na identyfikację wizualną Turbomyjni złożą się m.in.: ekrany LED oraz fryzy, moduły, panel sterowania i ścianki boczne poszczególnych obiektów.
Praca dla Turbomyjni, sieci myjni powstających w ramach programu inwestycyjnego i partnerskiego Carwash Investment, to pierwsze zlecenie Grupo Tercer Milenio w Polsce. Dotychczas firma ta realizowała swoje projekty na południu Europy, a obecnie rozpoczyna działalność w naszym kraju.
Dołącz do dyskusji: Grupo Tercer Milenio przygotuje identyfikację wizualną Turbomyjni