SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grzegorz Łapanowski reklamuje filtry wody Brita jako „lepszy wybór” (wideo)

W nowej kampanii reklamowej filtrów wody Brita występuje m.in. kucharz Grzegorz Łapanowski. Akcję, prowadzoną pod hasłem Brita - lepszy wybór”, przygotowały i realizują firmy Multi Communications, Mr. Target i Linienland.

Kampania podkreśla wpływ wody filtrowanej m.in. na doskonały smak i apetyczny wygląd dań oraz napojów, a także wygodę, oszczędność i dbałość o dobre samopoczucie. Grupą docelową działań są kobiety, które na co dzień zajmują się domem i dbaniem o rodzinę.

Pierwszym etapem kampanii jest sekcja uruchomiona w serwisie Brita.pl, na której będą publikowane m.in. artykuły i wideo z przepisami na dania i napoje dostosowane do pór roku oraz radami dotyczącymi sposobów zapanowania nad domowym budżetem.

W ramach kampanii o zaletach filtracji wody w dziedzinach, w których są specjalistami, będą opowiadać kucharz i dziennikarz kulinarny Grzegorz Łapanowski, pasjonatka herbaty, blogerka i twórczyni Wrocławskiego Towarzystwa Herbacianego Joanna Bożek, ekspertka ds. finansów Anna Ostaszkiewicz oraz ekspertka ds. dietetyki i trenerka fitness Katarzyna Biłous. W akcji wezmą także udział blogerzy kulinarni (m.in. zajmujący się herbatą).

Zapraszamy do obejrzenia naszej strony "BRITA - lepszy wybór"! Znajdziecie na niej przepisy naszych ekspertów na pyszne...

Posted by BRITA Polska on 18 czerwca 2015

Akcja będzie prowadzona w internecie oraz prasie.

Za koordynację kampanii, opracowanie materiałów merytorycznych na stronę, współpracę
z ekspertami oraz prowadzenie działań media relations i bloger relations odpowiada agencja Multi Communications. Realizacją kampanii banerowej i innych niestandardowych reklam zajmuje się agencja Mr. Target, a serwis brita.pl zaprojektowała niemiecka agencja Linienland.

Dołącz do dyskusji: Grzegorz Łapanowski reklamuje filtry wody Brita jako „lepszy wybór” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Amator
Brita jest OK, Grzegorz da się lubić a całość strasznie sztuczna, szkoda. Czy doczekam jeszcze czasów kiedy marketerzy zaczną się zastanawiać co kierują do emisji ? Ktoś uwierzy w ten przekaz ?

I loooongo wielkie wisi na ścianie, w domu...., jak obrazek Najświętszej Panienki :P,
0 0
odpowiedź
User
moje dziecko je normalnie
Porażka i jeszcze Annaguzik do ttego
0 0
odpowiedź