Hallmark Channel promuje kryminalne wieczory
Od 1 września kanał Hallmark Channel rozpoczął działania promujące miesiąc kryminalnych wieczorów pod hasłem: "Mamy detektywów. Wszystko czego potrzebujemy to Ty".
Od września na kanale zostaną zaprezentowane premierowe seriale: Nocny Kurs, Prawo i Porządek: Zbrodniczy zamiar (seria 7) oraz CSI Kryminalne zagadki Las Vegas (Seria 1). Kampania reklamowa obejmuje wybrane tygodniki telewizyjne, stacje radiowe, ekrany w metrze oraz działania internetowe.
W tygodnikach To&Owo i Tele Tygodniu zamieszczone zostaną reklamy prasowe oraz odciski palców, umieszczone na wybranych stronach redakcyjnych. Spoty radiowe emitowane będą w Radiu Pin, Polskim Radiu: Trójce i Esce Warszawa. Dodatkowo na ekranach w warszawskim metrze pojawią się spoty promujące kryminalne wieczory. Kampania internetowa obejmie takie portale jak: wp.pl, onet.pl, interia.pl i nasza-klasa.pl. Pojawiające się banery będę przekierowywały użytkowników na stronę ze specjalnie przygotowaną na potrzeby kampanii grą: zlapmnie.com. Mechanizm zabawy polega na podążaniu za śladami zbrodni i odgadnięciu zabójcy.
Działania reklamowe zostały wsparte aktywnością PR, skierowaną bezpośrednio do dziennikarzy jak i konsumentów. Warszawiacy będą zatrzymywani przez amerykańskich policjantów, którzy wręczać im będą wezwanie do stawiennictwa w roli świadka w poniedziałek o 21:00 na kanale Hallmark Channel.
Kampania zaplanowana została przez dom mediowy Starcom. Autorem i koordynatorem działań PR jest firma Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants - Poland.
Dołącz do dyskusji: Hallmark Channel promuje kryminalne wieczory