Hallmark Channel z Nasza-klasa.pl
Od 12 marca kanał Hallmark Channel rozpoczyna działania promujące cykl wieczorów kryminalnych pod hasłem: "Mamy Punkt krytyczny. To czego potrzebujemy to Ty!". Celem kampanii jest promocja kryminalnych seriali: CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas (sezon 2), Punkt krytyczny (premiera w Polsce) oraz Prawo i porządek: Sekcja specjalna (sezon 2).
Jednym z głównych elementów oraz otwarciem kampanii jest współpraca z portalem społecznościowym nasza-klasa.pl. Użytkownicy portalu w wieku 25-35 lat, znajdujący się w grupie docelowej kanału Hallmark, będą mieli szansę zagrania w grę kryminalną.
- Tego typu współpraca, opracowanie detektywistycznej gry specjalnie dla użytkowników naszej-klasy.pl, to bardzo oryginalny pomysł dla stacji telewizyjnej. Po raz pierwszy Hallmark ma okazję dotrzeć do swoich widzów za pośrednictwem portalu społecznościowego. Wierzymy, że tego rodzaju działanie spodoba się zarówno naszym widzom, jak i użytkownikom naszej-klasy.pl. - powiedziała Ewa Bolesta-Zielińska, menedżer marketingu i komunikacji NBC Universal Global Networks Polska.
Celem gry jest rozwiązanie zagadki detektywistycznej. Banery zapraszające do gry będą widoczne na głównej stronie portalu nasza-klasa.pl oraz na głównych stronach użytkowników zaraz po zalogowaniu. Użytkownicy serwisu będą także mogli polecać sobie grę dzięki specjalnym wiadomościom wewnętrznym. Na stronie konkursowej co tydzień odkrywana będzie kolejna część historii kryminalnej, a osoby które będą chciały zagrać o tytuł super detektywa będą miały dwie szanse na rozwiązanie łamigłówki. Wszyscy uczestnicy gry otrzymają od Hallmark Channel i naszej-klasy.pl unikatową ikonkę super detektywa, a zwycięzcy otrzymają ikonkę super detektywa VIP-a oraz zwiększony transfer na zdjęcia.
Dodatkowo na stronie pl.hallmarkchannel.tv przygotowana zostanie
podstrona dedykowana serialowi Punkt krytyczny, który jest ogromnym
hitem w Stanach Zjednoczonych.
W grze Hallmark Channel na portalu nasza.kalsa.pl będzie można
wziąć udział do 31 marca 2009.
Pomysłodawcą konkursu są Starcom i agencja interaktywna Next.
Dołącz do dyskusji: Hallmark Channel z Nasza-klasa.pl