Harnaś - Piwo po zbóju! "Trza go lać"
Nowa kampania reklamowa marki Harnaś
16 czerwca na antenie TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4 pojawi się nowy, 30 sekundowy spot Harnasia pt. "Trza go lać". Reklama piwa utrzymana jest w humorystycznej, animowanej konwencji. W tle usłyszymy muzyczny motyw z filmu "Janosik" Jerzego Passendorfera.
Film promować będzie nowy produkt. Smak piwa został wzbogacony - nowy wariant Harnasia zawiera więcej ekstraktu (12,1%) i alkoholu (6,2%).
Zmieniło się również opakowanie. Etykiety butelek i puszki mają kolor ciemnogranatowy, a logo znajduje się na czerwonym, bardziej wyrazistym tle. Ponadto na opakowaniach pojawia się wizerunek legendarnego harnasia.
Kreację i realizację spotu przygotowała agencja Red8 Communications Group. Za zakup mediów odpowiedzialna jest Initiative Group.
Kreacja: Red8 Communications Group
Realizacja: Red8 Communications Group
Zakup mediów: Initiative Group
Emisja: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4
Tytuł: "Trza go lać"
Dołącz do dyskusji: Harnaś - Piwo po zbóju! "Trza go lać"