Havas Media Group ma nowe logo
Grupa reklamowo-mediowa Havas Media Group wprowadził nowe logo. Przygotował je globalny zespół firmy.
W nowej wersji logo pojawiła się kwadratowa ramka powstała z czterech elementów w kolorach różowym, zielonym, błękitnym i ciemnoniebieskim.
Jedni lubią zmiany, inni - wręcz przeciwnie. Wszyscy jesteśmy różni, ale najważniejsze, żebyśmy potrafili się...
Opublikowany przez Havas Media Group Piątek, 22 stycznia 2021
- Identyfikacja jest spójna globalnie i ściśle związana z procesem Mx, który leży w DNA Havas Media Group. Mx to strategia tworzenia media experience dla odbiorcy, która pozwala nam wyjść daleko poza podstawowe elementy planowania mediów, stawiając na efektywne wyważenie w komunikacji celów zasięgowych z kontekstem i treścią. Nowe logo jest wyrazem tej strategii i jest implementowane do wszystkich elementów wizualnych komunikacji grupy - przekazała nam Karolina Szaflarska, odpowiedzialna za komunikację Havas Media Group.
Logo jest efektem pracy globalnego zespołu Havas.
Dołącz do dyskusji: Havas Media Group ma nowe logo