SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

HBO Max bez dyrektora marketingu. Odchodzi Beata Czarnacka

Beata Czarnacka, dyrektorka marketingu HBO Max w Polsce, odchodzi z Warner Bros. Discovery - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Ma to związek ze zmianami strukturalnymi w firmie.

Zarządzanie marketingiem HBO Max przejął Marcin Bogłowski, marketing, insights and data division director w TVN Warner Bros. Discovery. Wiosną br. HBO Max ma zostać przekształcone w serwis Max - jego uruchomienie to największy projekt medialnej grupy w tym roku w Polsce.

We wrześniu 2022 r. z Warner Bros. Discoveru odeszła Anna Putts, która pracowała na stanowisku brand & content marketing director dla HBO Max w regionie Europy Centralnej, odpowiadając za działania marketingowe w 12 krajach. Obecnie jest dyrektorką marketingu dla Europy Środkowo-Wschodniej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Beata Czarnacka dyrektorką marketingu w HBO Polska została we wrześniu 2018 r. Wcześniej pracowała w The Walt Disney Company i Telewizji Polskiej.

HBO Polska i TVN weszły w skład jednej grupy medialnej po fuzji Warner Media i Discovery. 

Dołącz do dyskusji: HBO Max bez dyrektora marketingu. Odchodzi Beata Czarnacka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl