Hipnoza motywem przewodnim wiosennego spotu wizerunkowego TVN (wideo)
Telewizja TVN rozpoczęła emisję wiosennego spotu wizerunkowego, który nawiązuje do rozrywkowego programu „Hipnoza”, czyli jednej z nowości stacji. - Zabieramy widza w podróż do niezwykłego, zabawnego i czasami surrealistycznego świata - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji i marketingu antenowego Grupy TVN.
Motywem przewodnim spotu jest hipnoza. To nawiązanie do jednej z wiosennych nowości TVN - rozrywkowego programu „Hipnoza”, którego premiera odbędzie się w sobotę, 3 marca 2018 roku o godz. 20.00. - Dzięki hipnozie zabieramy widza w podróż do niezwykłego, zabawnego i czasami surrealistycznego świata. Poszczególne programy są przedstawione z perspektywy osoby zahipnotyzowanej. Akcja dzieje się w zbudowanej i wykreowanej na potrzeby spotu scenografii - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak.
W minutowym filmiku występują: Filip Chajzer, Małgorzata Rozenek-Majdan, Radosław Majdan, Kinga Rusin, Magda Gessler, Maja Ostaszewska, Małgorzata Kożuchowska, Hubert Urbański, Michel Morana, Anna Starmach, Mateusz Gesslera i Kuba Wojewódzki.
Choć w spocie pojawiają się prowadzący, jurorzy lub aktorzy z poszczególnych pozycji wiosennej ramówki stacji („Hipnoza”, „Iron Majdan”, „Diagnoza”, „Druga szansa”, „Agent – Gwiazdy”, „Kuba Wojewódzki”, „Kuchenne rewolucje”, „Milionerzy” i „MasterChef Junior”), to nie promuje on konkretnych tytułów. Ma on na celu budować określony wizerunek stacji.
- Pomysł opierał się na dwóch filarach: scenografii i kostiumach. Przystępując do pracy nad spotem wiedzieliśmy, że te elementy muszą z jednej strony współgrać z programami i ich gwiazdami, a z drugiej być nieoczywiste. Chcieliśmy stworzyć świat, w którym widz może za każdym razem odkryć inny detal.
Za produkcję spotu odpowiada dział autopromocji TVN. Wyreżyserował go Armin Kurasz, który wraz z Robertem Przyszlakiem napisał do niego scenariusz. Za scenografię odpowiada Natalia Mleczak, kostiumy - Wioletta Uliasz, a autorem zdjęć jest Mikołaj Syguda.
W materiale wykorzystano utwór „Up All Night” w wykonaniu Becka.
Emisja spotu zarówno na telewizyjnej antenie, jak i w internecie rozpoczęła się w we wtorek, 30 stycznia 2018 roku.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.
Dołącz do dyskusji: Hipnoza motywem przewodnim wiosennego spotu wizerunkowego TVN (wideo)
Włącz jedyny słuszny przekaz o 19:30. Prawda, cała prawda i g... prawda!
Tegoroczny spot bardzo przeciętny, do tych z czasów "The Show" Lenki się nie umywa!