Hypermedia rekrutuje
Agencja interaktywna Hypermedia rozpoczęła właśnie zakrojoną na szeroką skalę akcję rekrutacyjną.
Akcja ma za zadanie wzmocnić aktywność agencji w obszarze planowania strategii komunikacji, client service i zakupu mediów on-line. "Hyperrekrutacja" jest wynikiem przygotowywania struktury agencji do realizacji strategii konkurencji na rynkach Europy Śr.-Wsch. i obsługi klientów międzynarodowych.
Zwiększenie zatrudnienia w HYPERmedia związane jest również z planami strategicznymi agencji na najbliższe półtora roku. Firma zamierza systematycznie adaptować i wprowadzać na rynek wiele nowych narzędzi pochodzących z globalnej sieci ISOBAR, do której przystąpiła w maju bieżącego roku. "Jesteśmy przekonani, że asymilacja wiedzy i rozwiązań, które sprawdziły się już na rynkach Europy Zachodniej oraz USA wzbogaci znacząco naszą ofertę rynkową w Polsce. To dobra wiadomość dla naszych klientów, którzy będą mieli możliwość, w pierwszej kolejności, wykorzystania tej wiedzy do budowania własnej przewagi konkurencyjnej." - mówi Sławomir Stępniewski, Prezes HYPERmedia i CEO Isobar.
"Dzięki integracji HYPERmedia z ISOBAR, globalną siecią interaktywną full service, oraz grupą AEGIS MEDIA możemy zaoferować kandydatom pracę przy realizacji projektów międzynarodowych oraz możliwość rozwoju kariery zawodowej w międzynarodowym środowisku." - zapewnia Krzysztof Andrzejczak, Client Service Director agencji HYPERmedia.
Sławomir Stępniewski uważa, że możliwości, jakie obecnie stają przed HYPERmedia w naturalny sposób wymuszają dalszy rozwój agencji. "W najbliższym okresie spółka wejdzie na nowy poziom biznesowy nieosiągalny wcześniej dla HYPERmedia jako niezależnego lidera." Według niego praca w agencji, która może korzystać z doświadczenia ponad tysiąca specjalistów z całego świata "to unikalna szansa wzbogacenia ścieżki kariery oraz samorealizacji również poza granicami kraju".
Dołącz do dyskusji: Hypermedia rekrutuje