IAB Polska ma 150 członków
W IAB Polska działa już 150 firm z branży internetowej. Jako ostatnia dołączyła agencja kreatywna Gong.
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska ma już 150 członków – głównie portali i wortali internetowych, sieci reklamowych i agencji interaktywnych. Przypomnijmy, że do organizacji, działającej od 2000 roku, setna firma dołączyła w połowie ub.r. (więcej na ten temat). – Zaangażowanie firm zrzeszonych w IAB przyczynia się m.in. do tworzenia wysokich standardów jakościowych dotyczących reklamy online oraz tworzy coraz trwalszy pomost pomiędzy interesami branży internetowej, marketerów i użytkowników internetu – opisuje Piotr Kowalczyk, prezes zarządu związku.
Członkiem IAB Polska numer 150 została agencja kreatywna Gong, która do niedawna funkcjonowała pod nazwą Click5 (więcej na ten temat). – Od lat jako firma jesteśmy beneficjentem pozytywnych działań IAB na rzecz polskiej branży interaktywnej i doceniamy dynamiczne działanie tej organizacji, a obecnie, kiedy media cyfrowe stają się najistotniejszym kanałem komunikacji marketingowej, chcemy zmienić swoje uczestnictwo na bardziej aktywne – uzasadnia Bartosz Gołębiowski, dyrektor kreatywny i założyciel agencji.
Dołącz do dyskusji: IAB Polska ma 150 członków