IAB Polska tworzy zamkniętą grupę roboczą o e-marketingu w finansach
W IAB Polska powstała pierwsza grupa robocza o charakterze zamkniętym, tj. skupiająca reklamodawców tylko z sektora finansowego. Pracami zespołu kieruje Jakub Jaśkiewicz, digital strategist w mBanku.
Celem zespołu jest wymiana doświadczeń, wypracowanie wspólnych standardów oraz dobrych praktyk, które wpłynęłyby na poprawę jakości działań e-marketingowych oraz ułatwiły codzienną pracę marketerom z sektora finansowego.
W składzie grupy znaleźli się przedstawiciele firm: PKO Bank Polski, Pekao S.A., Getin Noble Bank, Credit Agricole, Bank Millennium, BNP Paribas Bank Polska, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski i mBank.
Pierwsza zamknięta grupa robocza IAB Polska
- Jest to pierwsza w IAB Polska grupa robocza, w której pracach uczestniczyć mogą tylko przedstawiciele reklamodawców konkretnego sektora rynkowego. Decyzję o jej zamkniętym charakterze podjęliśmy z myślą o komforcie prac oraz specyfice wyzwań branży finansowej. Również z tego powodu do prac w grupie zapraszamy także firmy z sektora finansowego, które nie są zrzeszone w IAB Polska, a rozważają dołączenie do nas w najbliższej przyszłości - mówi Robert Wielgo, członek zarządu IAB Polska.
- Chcemy budować standard prowadzenia działań w Internecie, który pogodzi przepisy prawa i nowoczesne rozwiązania eCommerce - dodaje Jakub Jaśkiewicz, szef grupy roboczej e-marketing w finansach.
Według badania IAB AdEx ub.r. wartość polskiego rynku reklamy internetowej wyniosła 4,47 mld zł, o 12,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Nakłady na reklamy wideo i w mobile’u zwiększyły się o jedną trzecią, a na marketing w mediach społecznościowych - o 22 procent. 60 proc. wzrostu przypadło na Google i Facebooka.
Dołącz do dyskusji: IAB Polska tworzy zamkniętą grupę roboczą o e-marketingu w finansach