Idea w pociągach
Od początku lipca trwa kampania plakatowa PTK Centertel w pociągach pospiesznych, kursujących do miejscowości nadmorskich i górskich.
Operator reklamuje ofertę - 1 Grosz za SMS-a. Kampanie realizuje agencja Begimo, specjalizująca się w działaniach reklamowych z wykorzystaniem kolei.
Do połowy wakacji prowadzona będzie ekspozycja plakatów reklamowych w 15 pociągach pospiesznych. Przekaz reklamowy, przybliżający najnowszą ofertę operatora, można spotkać podróżując pociągami dalekobieżnymi do Gdyni, Świnoujścia, Helu, Łeby, Kołobrzegu, Mikołajek, Suwałk, Zakopanego i Krynicy. W wybranych do akcji pociągach, realizowana jest ekspozycja ponad 2300 plakatów reklamowych w formacie B3. Plakaty, wykonane z folii samoprzylepnej i naklejone na okiennej części drzwi do przedziałów pasażerskich, stanowią dodatkową atrakcję dla podróżnych. Przekaz reklamowy w interesującej i czytelnej formie jest widoczny zarówno dla osób przebywających w przedziałach, jak i tych przemieszczających się korytarzami pociągu. Wnętrze taboru pasażerskiego zyskuje atrakcyjny wygląd, mile zaskakując klientów PKP odmiennością i estetyką.
Podróż koleją, to zdecydowanie najpopularniejsza forma transportu pasażerskiego, szczególnie w okresie wakacji. Zdecydowaną większość klientów kolei, stanowi w tym czasie młodzież. Dlatego też akcja PTK Centertel, z ofertą tanich SMS-ów, reklamowana także z wykorzystaniem struktury kolejowej - to z pewnością odpowiednia forma dotarcia do grupy docelowej.
Na uwagę zasługuje również fakt, że wakacyjna kampania plakatowa operatora jest drugą w tym roku realizowaną w pociągach. Podobnie, w czasie ferii zimowych eksponowano przekaz w pociągach regionalnych i dalekobieżnych, docierając głównie do młodzieży udającej się do najpopularniejszych, narciarskich miejscowości.
Dołącz do dyskusji: Idea w pociągach