Imprezowe historie gwiazd promują Desperadosa na YouTubie (wideo)
Program „Studio Imprezowa Wena” prowadzony przez Łukasza Brzozowskiego promuje piwo Desperados, produkowane przez Grupę Żywiec na YouTube. Znane gwiazdy opowiadają w nim swoje „imprezowe” historie.
„Studio Imprezowa Wena” to nowy cykliczny program prowadzony przez Łukasza Brzozowskiego na jego kanale Brzoza TV na YouTube. Co dwa tygodnie w czwartek do Studia zapraszane są znane osobowości świata muzyki i internetu, które zdradzają najbardziej pikantne szczegóły ze swojego imprezowego życia i inspirują do zerwania z imprezową rutyną.
W pierwszym odcinku „Studia Imprezowa Wena” prowadzący gościł Mishon, czyli Aleksandrę Kasprzyk - wokalistkę, aktorkę i youtuberkę. Opowiadała ona jak się imprezuje się w trasie koncertowej. Odcinek z Mishon na kanale Youtubie obejrzano już 343 tys. razy.
Gościem drugiego odcinka był Wojtek Łozowski – muzyk i aktor, założyciel i do niedawna jeden z dwóch wokalistów zespołu Afromental. Mówił o tym, jak spędza czas po koncertachCały epizod programu z udziałem Łoza obejrzeć można na kanale Brzoza TV oraz na Facebooku na profilu Desperadosa, który jest sponsorem programu.
W kolejnym odcinku, w najbliższy czwartek 17 maja Brzoza porozmawia z Pawbeats, czyli Marcinem Pawłowskim, kompozytorem i producentem muzycznym, autorem kilkudziesięciu albumów muzyki pop i hip-hop. W autorskich projektach współpracował z wykonawcami z różnych gatunków muzycznych, takimi jak Natalia Nykiel, Monika Borzym, Quebonafide, Tede, Miuosh, czy Rahim.
W kolejnym odcinku, 31 maja, pokazana zostanie rozmowa z Dharnim - beatboxerem z Singapuru, który mieszka w Polsce.
Poszczególne odcinki emitowane są także na kanale marki Desperados na Facebooku.
Na początku kwietnia Desperados rozpoczął loterię konsumencką wykorzystującą Blik. Pod koniec marca marka była promowana reklamami pod hasłem „Dziś nie powstrzyma nas nic”.
Dołącz do dyskusji: Imprezowe historie gwiazd promują Desperadosa na YouTubie (wideo)