Inne kryterium oceny popularności stron internetowych
Nielsen/NetRatings, jeden z wiodących serwisów badających ruch winternecie, planuje wycofanie się z oceniania popularności witrynna podstawie liczby odwiedzin.
Zamiast tego chce się skupić na mierzeniu czasu, jakiodwiedzający spędzają na danej stronie.
Firma już od jakiegoś czasu monitoruje średni czas spędzony nawitrynie oraz średnią liczbę sesji przypadającą na użytkownika.Dodatkowo, teraz zacznie sporządzać raporty na temat łącznej ilościczasu i liczby sesji dla wszystkich odwiedzających. Ma to daćogłoszeniodawcom, inwestorom i analitykom szerszy obraz tego, którestrony cieszą się największa popularnością.
Nielsen nadal będzie dostarczał informacje o liczbie odwiedzin,ale nie będzie ich oficjalnie oceniał pod względem popularności,przynajmniej, jeśli chodzi o to kryterium. Przedstawiciele firmytwierdzą, że czas spędzony na stronie jest lepszym wskaźnikiemzaangażowania użytkownika.
Źródło: Neowin
Dołącz do dyskusji: Inne kryterium oceny popularności stron internetowych