SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Instytut Monitorowania Mediów przejął Newspoint

Instytut Monitorowania Mediów kupił 100 proc. udziałów konkurencyjnej firmy Newspoint. Tym dołączyła ona do grupy IMM. Kwoty transakcji nie ujawniono. 

4 stycznia br. Instytut Monitorowania Mediów kupił 100 proc. udziałów spółki Newspoint. IMM od lat stawia na intensywny rozwój, a ta inwestycja to kolejny krok w realizacji obranej strategii.

Dla Instytutu Monitorowania Mediów to kolejne przejęcie firmy z branży analityki i monitoringu mediów. W 2008 roku IMM zainwestował w rumuńską spółkę mediaTRUST, „Połączenie potencjału IMM, Newspoint oraz mediaTRUST pozwoli grupie IMM na dalszą ekspansję międzynarodową” – podkreśla IMM.

IMM przejmuje konkurenta

- W IMM stawiamy na nowe technologie i systematycznie wprowadzamy innowacje, które podnoszą jakość naszych usług. Jesteśmy otwarci na różnego rodzaju inwestycje, które pozwalają nam się rozwijać. Kolejną z nich jest kupno Newspoint, które niesie ze sobą wymianę doświadczeń i otwiera przed nami nowe perspektywy. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej dostosować naszą ofertę do potrzeb klientów – mówi Paweł Sanowski, prezes zarządu Instytutu Monitorowania Mediów.

Dzięki transakcji IMM znacząco zwiększa swój udział w polskim rynku monitoringu i analityki mediów – podano w komunikacie.

- W obecnych czasach istotne znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc siły, sprostamy nowym wyzwaniom. Warto podkreślić, że IMM ma już pierwsze doświadczenia we wdrażaniu technologii opartych na AI. Jest też w trakcie opracowywania kolejnych projektów R&D dofinansowanych ze środków UE z budżetem przekraczającym 6 milionów zł. Beneficjentami tych prac będą przede wszystkich klienci grupy IMM – dodaje Agata Andruszkiewicz, członek zarządu Instytutu Monitorowania Mediów.

Dołącz do dyskusji: Instytut Monitorowania Mediów przejął Newspoint

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pytajnik
To gest6 ta firma, która skanuje zawartość witryn bez respektowania pliku robots?
1 0
odpowiedź
User
Tomek
Słyszałem, że IMM rozsyła klientom Newspoint nowe cenniki i warunki. Moi znajomi już zrezygnowali. Jak tak dalej pójdzie to zniechęcą większość klientów i na tym się skończy :):):)
2 0
odpowiedź