SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Interia.pl dla Reserved

Serwis "Moda na Reserved"

Portal INTERIA.PL uruchomił serwis "Moda na Reserved" (http://reserved.interia.pl/) dla firmy LPP S.A. Celem serwisu jest budowanie pozytywnego wizerunku marki wśród użytkowników Internetu zainteresowanych modą, szczególnie w grupie docelowej Reserved, czyli wśród osób w wieku od 17. do 27. roku życia.

- "Serwis jest jednym z elementów wspierających działania komunikacyjne zaplanowane dla marki Reserved na sezon jesień-zima 2003 r." - komentuje obecność serwisu w portalu Krzysztof Śliwiński, Dyrektor Marketingu LPP.

Witryna Reserved wkomponowana jest w serwis Kobieta w portalu INTERIA.PL. Serwis w całości poświęcony jest modzie i tematom pokrewnym. Na bieżąco pojawiają się w nim doniesienia na temat wydarzeń dotyczących mody i prezentacje najnowszych trendów związanych z ubiorem i wyglądem. Serwis zawiera dwie galerie zdjęciowe - dotyczącą mody ogółem oraz poświęconą produktom marki Reserved.

Użytkownicy mogą zapoznać się z najnowszą kolekcją firmy, polecaną w danym miesiącu przez stylistę Reserved. Można też, za pomocą specjalnego formularza, skierować pytanie do eksperta LPP, które - wraz z odpowiedzią - pojawi się na stronach serwisu. Całość dopełniają prezentacje sylwetek najwybitniejszych projektantów: Arkadiusa, Valentino, Nino Cerrutiego, Calvina Kleina, Coco Chanel, Kenzo Takada, Gianco Ferre, Yves Saint Laurenta oraz Christiana Diora.

- "Internet jest dla nas bardzo ważnym narzędziem, którego używamy w swoich kampaniach od dawna i wraz ze wzrostem jego dostępności nasilać będziemy nasze działania na tym obszarze" - zapowiada Krzysztof Śliwiński. - "To tu możemy wprowadzać szybko wiele nowości i informacji istotnych dla naszych Klientów, stąd m.in. decyzja o przygotowaniu wspólnego serwisu z INTERIA.PL".

Serwisowi Reserved towarzyszy kampania reklamowa w portalu INTERIA.PL, obejmująca serwisy, których odwiedzający stanowią w znaczącym stopniu grupę docelową marki. Kampania obejmuje m.in. TopLayery, watermark oraz Expand-Billboardy.

Dołącz do dyskusji: Interia.pl dla Reserved

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl