Interia.pl zmienia logo
Od czwartku, 4 sierpnia br. Interia.pl ma nowe logo, którego zmiana została poprzedzona badaniami przeprowadzonymi wśród użytkowników portalu.
- Wybraliśmy projekt, uznany za nowoczesny i dynamiczny - powiedział Grzegorz Wójcik, wiceprezes zarządu Interia.pl. - Skojarzenia, jakie budzi przyjęta koncepcja plastyczna dobrze wpisują się w strategię intensywnego rozwoju naszej spółki - dodał.
W porównaniu do dotychczasowej wersji, nowy logotyp odznacza się zdecydowanie większą czytelnością. Zachowana została żółto-niebieska kolorystyka, spójna z identyfikacją wizualną radia RMF FM oraz pochylenie liter tworzących napis "INTERIA.PL", zrezygnowano natomiast z postaci smoka Matyldy. Podkreśleniu silnego związku spółki z portalem służy w nowym logo otoczenie obwódką skrótu "PL" i wyeksponowanie poprzedzającej go kropki.
Według badania NetTrack instytutu MillwardBrown SMG/KRC, w drugim kwartale br. wskaźnik znajomości spontanicznej INTERIA.PL w grupie użytkowników Internetu kształtował się na poziomie 50,6%, a znajomość wspomagana marki wyniosła 76,9%. Wyniki te plasują portal w ścisłej czołówce najlepiej rozpoznawalnych witryn w polskiej sieci.
Dołącz do dyskusji: Interia.pl zmienia logo