Interia.pl zmodernizowała pasaż handlowy
Uruchomienie nowego pasażu oznacza zmianę modelu jego funkcjonowania - z prezentacji sklepów internetowych, na szczegółową prezentację produktów znajdujących się w ofercie tych sklepów
Nowe Zakupy umożliwiają użytkownikom sklepu przeszukiwanie ofert sklepów poprzez wyszukiwarkę i katalog produktów. Wyszukiwanie zaawansowane pozwala m.in. na zawężanie wyników do kategorii produktowej i przedziału cenowego oraz na sortowanie wyników według ceny, marki i nazwy produktu. Asortyment pasażu można przeglądać także posługując się hierarchicznym katalogiem, składającym się obecnie z 18 głównych kategorii, ewentualnie zawężając listę przeglądanych produktów do poszczególnych marek. Ciekawostką jest możliwość dodania przez użytkownika produktów, które mu się spodobały, ale których nie zamierza kupić od razu, do tzw. "Listy życzeń", tak by móc powrócić do nich w przyszłości - czytamy w informacji prasowej.
W nowej wersji serwisu jest możliwość oceniania poszczególnych sklepów przez użytkowników, którzy dokonali w nich transakcji. Odbywa się to poprzez przyznanie od jednej do pięciu gwiazdek - zarówno ogólnie dla całej transakcji, jak i dla każdego ze szczegółowych kryteriów oceny, takich jak cena, szybkość dostawy, jakość obsługi oraz łatwości dokonywania transakcji. Użytkownik może też wpisać własną opinię, dostępną innym odwiedzającym w dziale "Przeczytaj oceny".
Uruchomieniu nowej wersji Zakupy towarzyszy wprowadzenie nowej oferty dla sklepów internetowych, które chcą zaistnieć w pasażu. Podstawowy pakiet umożliwia sklepom obecność w pasażu zupełnie bezpłatnie. Pozostałe trzy płatne pakiety zapewniają lepszą ekspozycję produktów w pasażu oraz dodatkową promocję oferty. Pakiety płatne z nowej oferty umożliwiają też atrakcyjniejsze warunki zakupu dodatkowych form prezentacji asortymentu sklepów w pasażu i na stronach portalu.
W momencie uruchomienia pasaż udostępnia ponad 60 tys. różnych produktów.
Dołącz do dyskusji: Interia.pl zmodernizowała pasaż handlowy