Internet dwa razy popularniejszy od telewizji?
Medium, na które amerykańscy internauci poświęcają najwięcej czasujest... internet.
Z przeprowadzonego we wrześniu i październiku zeszłego rokubadania firmy IDC wynika, że amerykańscy użytkownicy internetuspędzają w sieci średnio 32,7 godziny tygodniowo - informuje naswojej stronie internetowej eMarketer.
To prawie dwa razy więcej niż w przypadku telewizji, na którejoglądanie badani przeznaczają średnio 16,4 godziny w tygodniu.Daleko w tyle znalazło się czytanie gazet i czasopism (3,9 godzinytygodniowo).
Warto tutaj jednak zaznaczyć, że w badaniu IDC brali udziałinternauci w wieku co najmniej 15 lat, którzy często logują się dosieci.
Szersze spojrzenie pokazuje raport firmy Forrester Research,która zbadała jak ogół dorosłych Amerykanów dzielił w ubiegłym rokuswój czas na różne media. Okazało się, że przez 37 procent czasuprzeznaczanego na media respondenci oglądali telewizję, przez 29procent korzystali z internetu, przez 19 procent słuchali radia,przez 8 procent czytali codzienne gazety, a przez 7 procent czytaliczasopisma.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Internet dwa razy popularniejszy od telewizji?