IQ Marketing dla CitiFinancial
CitiFinancial rozpoczął promocję konsumencką pożyczki na konsolidację zadłużeń "Jedna rata"
Kampania promocyjna pod hasłem "Centrum Redukcji Rat" ma na celu zachęcenie klientów do odwiedzin w oddziałach firmy i bliższego zapoznania się z korzyściami wiążącymi się z pożyczką na konsolidację zadłużeń.
Akcja promocyjna skierowana jest do obecnych i potencjalnych klientów CitiFinancial w wieku 25-65 lat, czynnych zawodowo lub emerytów i rencistów, mieszkających w miastach na terenie całej Polski, gdzie zlokalizowane są oddziały firmy. Zgodnie z zasadami promocji każdy, kto skorzysta z oferty pożyczki na konsolidację "Jedna rata" może wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania jest spłata wszystkich skonsolidowanych zadłużeń klienta. O szczegółach konkursu można dowiedzieć się we wszystkich oddziałach CitiFinancial - Centrach Redukcji Rat.
Agencja IQ Marketing opracowała koncepcję promocji, strategię komunikacji budującą ruch w oddziałach firmy oraz kreację materiałów informacyjnych w tym: POSM (ulotki, plakaty, citylights, naklejki), mailing bezadresowy, ogłoszenia prasowe zamieszczone w prasie lokalnej i ogólnopolskiej. Więcej informacji o usłudze "Jedna rata" można uzyskać w oddziałach CitiFinancial oraz na stronie internetowej www.citifinancial.pl.
CitiFinancial jest jedną z pierwszych instytucji na rynku polskim, która wprowadziła do swojej oferty pożyczkę na konsolidację zadłużeń. Agencja IQ Marketing odpowiedzialna jest za opracowywanie i realizację strategii reklamowej produktów CitiFinancial w zakresie full service.
Dołącz do dyskusji: IQ Marketing dla CitiFinancial