IQ Marketing dla Frito-Lay Poland
Pod hasłem "Lay's - Chrupanie przy ekranie", 1 stycznia 2005 roku rozpoczęła się loteria promocyjna organizowana przez Frito-Lay Poland
Promocją objęte są chipsy Lay's paprykowe, cebulowe, solone, fromage, w paczkach 170g i 225g. Każdy, kto znajdzie w paczce kupon promocyjny może go wymienić na nagrodę. Do wygrania są 3 telewizory plazmowe 42", 35.000 drewnianych TV misek na chipsy oraz ponad 500.000 opakowań chipsów Lay's 90g.
Agencja IQ Marketing odpowiedzialna jest za realizację promocji w zakresie obsługi logistycznej i raportowania wydawania nagród promocyjnych w postaci TV misek Lay's. Centra redempcyjne stworzone zostały w 250 salonach prasowych InMedio i Relay zlokalizowanych we wszystkich większych miastach Polski, w węzłach komunikacyjnych oraz dużych galeriach handlowych, gdzie klienci robią cotygodniowe zakupy.
Promocja stanowi część programu budowania konsumpcji Lay's przed telewizorem, w ramach którego nastąpił również relaunch opakowań Lay's 170g pod nazwą Lay's TV Paka - chipsy dla prawdziwych "telemaniaków".
Nagrody w postaci 90g paczek chipsów Lay's są do odebrania bezpośrednio w sklepach, telewizory zostaną dostarczone przez organizatora promocji.
Kreację promocji przygotowała agencja NoS BBDO. Promocja potrwa do 1 czerwca 2005, wsparta jest przez reklamę telewizyjną oraz materiały POS.
Dołącz do dyskusji: IQ Marketing dla Frito-Lay Poland