IQ Marketing dla Kimberly Clark
Kampania wizerunkowa papierów toaletowych marki Velvet
Z początkiem czerwca rozpoczęła się kampania wizerunkowa papierów toaletowych marki Velvet, której celem jest zmiana wizerunku marki w świadomości klientów poprzez przedstawienie im głównych zalet produktu - aksamitnej miękkości i mocnej struktury papieru.
Agencja IQ Marketing przygotowała kreację i odpowiadała za produkcję materiałów POS (m.in.: ekspozycje paletowe, headery, shelfstopery, plakaty) komunikujących nowy wizerunek produktu. Podstawą do kreacji były dostarczone przez klienta materiały zdjęciowe zaadoptowane z innych rynków europejskich. Komunikacja BTL skierowana jest do klientów sieci hipermarketów, supermarketów oraz sklepów tradycyjnych.
Uosobieniem głównych wartości nowego wizerunku marki Velvet stał się piesek labrador charakteryzujący się zarówno łagodnym usposobieniem, jak i silnym charakterem, wrodzoną delikatnością i zarazem mocną, solidną posturą oraz miłym w dotyku, miękkim futerkiem. Zawsze lojalny i godny zaufania towarzysz całej rodziny. Wizerunek pieska wraz z hasłem "Miękki i mocny jak Ja" widnieje na nowych opakowaniach papierów toaletowych Velvet oraz towarzyszy materiałom reklamowym.
Papiery toaletowe Velvet w zmienionym opakowaniu są już obecne w sieciach handlowych i punktach sprzedaży tradycyjnej.
Dołącz do dyskusji: IQ Marketing dla Kimberly Clark