IQ Marketing dla Multikina
W sierpniu rozpoczęła się letnia promocja w sieci Multikino w Polsce.
Za opracowanie koncepcji promocji oraz przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing (Poland).
Promocja oparta jest na mechanizmie loterii, w której do wygrania są odtwarzacze MP3 Creative. Zgodnie z jej zasadami każdy, kto kupi bilet na dowolny seans filmowy lub zestaw z Coca-Colą otrzyma kupon z indywidualnym kodem. Wysyłając kod SMS-em na podany numer weźmie udział w codziennym losowaniu nagród, odbywającym się równolegle w siedmiu miastach, gdzie jest obecne Multikino. Codziennie do wygrania jest 7 odtwarzaczy MP3 Creative, po jednym dla zwycięzcy z każdego miasta.
Dodatkowo, każdy posiadacz indywidualnego kodu może ściągnąć na swoją komórkę dzwonek z ulubioną muzyką filmową. Wystarczy wysłać SMS-a na podany numer z kodem wybranego dzwonka. Do wyboru dostępnych jest 14 najpopularniejszych filmowych motywów muzycznych, ich listę można znaleźć na kuponach i ulotkach promocyjnych oraz na stronie internetowej www.multikino.pl, gdzie zamieszczone są szczegółowe informacje o promocji.
Agencja IQ Marketing przygotowała kreację materiałów reklamowych (m.in. kupony, ulotki, plakaty, billboardy, banery kinowe) oraz reklam prasowych do prasy filmowej, młodzieżowej i dzienników lokalnych. Agencja odpowiedzialna jest również za kreację spotu TV emitowanego w TVN, TVN24, MTV, Canal+, Carton Network oraz koncepcję spotu radiowego emitowanego w RMF FM, Radiostacji, Radio WaWa. Promocja komunikowana jest również w internecie: portale Onet.pl, FilmWeb.pl, Korba.pl. Planowaniem mediów zajmuje się EasyMedia.
Promocja trwa od 1 do 31 sierpnia 2005 w Multikinie w Bydgoszczy, Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Zabrzu. Od 12 sierpnia ruszy dodatkowo w nowo otwartym ósmym kinie w Elblągu.
Dołącz do dyskusji: IQ Marketing dla Multikina