Irmina Grabczak: z Mediacomu do Abstra
Irmina Grabczak objęła stanowisko junior account executive w dziale branded content firmy Abstra, producenta treści na YouTube. Przeszła z domu mediowego Mediacom.
Irmina Grabczak będzie wspierała dział branded content Abstra we współpracy z domami mediowymi. Do jej obowiązków należeć będzie także sprzedaż agencyjna oraz bieżąca obsługa projektowa aktualnych klientów firmy.
Od listopada 2017 roku Grabczak była związana z domem mediowym Mediacom, gdzie zajmowała się przygotowywaniem rekomendacji kampanii mediowych i influencerskich dla marek z portfolio The Coca-Cola Company: Fanta i Sprite. Do jej obowiązków należał również zakup czasu antenowego dla brandów należących do Danone i GlaxoSmithKline oraz monitorowanie realizacji kampanii w telewizji.
Wcześniej Grabczak pracowała dla jednego z domów aukcyjnych, gdzie prowadziła kanały społecznościowe i współorganizowała aukcje dzieł sztuki.
Jak już informowaliśmy Maciej Szwarc został nowym prezesem firmy Abstra. Zastąpił Roberta Pasuta, jednego z trzech założycieli Abstra i kanału Abstrachuje.tv.
Dołącz do dyskusji: Irmina Grabczak: z Mediacomu do Abstra