Isobar z pierwszą polską nominacją w Cannes Lions 2015
Spośród zgłoszeń z naszego kraju w tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions pierwszą nominację otrzymała agencja Isobar Polska - w kategorii Lions Health za kampanię „Photos for Life”. Nagrody jednak nie zdobyła.
Akcja „Photos for Life” została zorganizowana przez Isobar Polska dla fundacji Rak'n'Roll Wygraj Życie!. Polegała na stworzeniu charytatywnego internetowego banku zdjęć z fotografami osób zmagających się z chorobą nowotworową i tych, które ją pokonały. Dochód ze sprzedaży zdjęć jest przeznaczany na wsparcie terapii podopiecznych fundacji Rak'n'Roll Wygraj Życie! (przeczytaj więcej o akcji).
Za „Photos for Life” Isobar Polska otrzymała niedawno główne nagrody w dwóch najważniejszych konkursach reklamowych w Polsce. W Innovation Award przyznano jej Grand Prix oraz nagrody w kategoriach Touchpoint i Insight, a w Polskim Konkursie Reklamy KTR - złoto w kategorii Kampania. Natomiast w listopadzie ub.r. zdobyła srebro w Epica Awards.
W Cannes Lions Isobar Polska była nominowana za „Photos for Life” w podkategorii Health & Wellness Lions. Ogółem do kategorii Lions Health było 14 zgłoszeń z Polski. Z kolei żadna z pięciu nadesłanych polskich prac nie znalazła się na ogłoszonej już we wtorek liście nominacji w kategorii Lions Innovation.
Do tegorocznego festiwalu Cannes Lions agencje z Polski zgłosiły rekordowo dużo prac - 243, o 80 proc. więcej niż przed rokiem (więcej na ten temat). Ogółem o wyróżnienia rywalizuje 40,1 tys. zgłoszeń z całego świata. Większość list nominowanych i zdobywców nagród zostanie ogłoszona w nadchodzącym tygodniu.
W zeszłorocznej edycji Cannes Lions polskie agencje zdobyły trzy nagrody: Cheil Polska - Srebrne i Brązowe Lwy za akcję „Bardzo dobre maniery”, a Ogilvy & Mather - Srebrne Lwy za kampanię „Język polski jest ą ę” (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Isobar z pierwszą polską nominacją w Cannes Lions 2015