Izdebski odchodzi z Polskapresse, Kasprzak nowym szefem marketingu
Waldemar Izdebski, dotychczasowy dyrektor marketingu Grupy Wydawniczej Polskapresse, odchodzi ze spółki za porozumieniem stron. Nowym szefem marketingu w wydawnictwie zostanie od listopada br. Dariusz Kasprzak.
Zarówno sam Izdebski jak i Magdalena Chudzikiewicz, rzecznik prasowa Polskapresse, nie komentują przyczyn jego rozstania z firmą. Z Polskapresse Izdebski związany był od listopada 2007 roku, gdy objął stanowisko dyrektora ds. marketingu i badań marketingowych. Natomiast dyrektorem marketingu wydawnictwa został w kwietniu 2008 roku. Wcześniej pracował w Mediatak m.in. jako dyrektor marketingu i badań marketingowych. Pytany o dalsze plany zawodowe mówi tylko, że chce pozostać w branży medialnej.
Dariusz Kasprzak przychodzi do Polskapresse z firmy CeWe Color Polska, gdzie od 2003 roku był dyrektorem sprzedaży i marketingu. Wcześniej pracował w Kama Foods S.A. Warszawa jako m.in. national sales manager.
Dołącz do dyskusji: Izdebski odchodzi z Polskapresse, Kasprzak nowym szefem marketingu