Jak powinien wyglądać newsletter?
Treść, atrakcyjny layout, nierozsyłany zbyt często - taki powinien być idealny newsletter
Wciąż duża ilość serwisów internetowych oferujących newslettery popełnia kardynalny błąd - nie uwzględnia w przesyłanych listach możliwości wypisania się z usługi - wskazują badania przeprowadzone przez Nielsen Norman Group - informuje serwis Internet Sdandard. Badanie to zostało przeprowadzone wśród mieszkańców USA, Japonii. Szwecji, Australii, Wielkiej Brytanii i Hongkongu.
Z wyników badania wynika, że wiele newsletterów rozsyłane jest za często. Dodatkowo są one za duże, dlatego nudzą czytelnika.
Jak podkreśla Nielsen Norman Group, użytkownicy nie czytają newsletterów, ale przeglądają je wzrokiem, wychwytując jedynie te wiadomości, które ich interesują.
Ankietowani nie mieli problemu z odróżnieniem spamu od przychodzących newsletterów.
Dołącz do dyskusji: Jak powinien wyglądać newsletter?