SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Jedynka" i "Trójka" tracą udział w rynku

Pod nowym kierownictwem dwie największe stacje Polskiego Radia tracą udział w rynku. Liderem radio RMF FM.

W okresie sierpień-październik 2006 najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM - wynika z opublikowanego właśnie badania Radio Track, przygotowywanego przez SMG/KRC.
 
Udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł 21,8 proc. - w stosunku do poprzednio badania (lipiec-wrzesień 2006) oznacza wzrost o 0,8 punkty proc..

Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 19,3 proc. udziałem w rynku  (poprzednio 18,6 proc.).

Na trzecim znalazł się Program I Polskiego Radia z wynikiem 14,1 proc. (spadek o 0,6 punktu proc.), a na czwartym "Trójka" - 5,8 proc. (spadek o 0,4 punktu proc.).

Przypomnijmy, że w lipcu nowym szefem "Jedynki" został Marcin Wolski a "Trójki" Krzysztof Skoroński.

 

Słuchalność stacji radiowych
Sierpień-październik 2006Lipiec-wrzesień 2006
NazwaUdział w rynkuZasięg dziennyUdział w rynku
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM21,80%27,30%21,00%
Radio Zet19,30%23,90%18,60%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia14,10%15,80%14,70%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia5,80%7,10%6,20%
Radio Maryja1,90%3,20%1,80%
Bis Polskie Radio0,70%1,00%0,60%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,60%1,20%0,60%
Stacje ponadregionalne
Radiostacja0,90%1,60%0,80%
Radio Wawa0,90%1,30%0,90%
Radio TOK FM0,80%1,10%0,70%
Grupy radiowe
Grupa TIME [44]8,40%11,30%8,60%
Audytorium [17]5,10%7,70%5,20%
Grupa AGORA [28]4,00%5,60%4,10%
Grupa AD.POINT [11]1,70%2,60%1,80%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, sierpień - październik 2006; próba: 22 921.

Porównując dane "rok do roku"  najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM, które – w porównaniu do analogicznego okresu 2005 roku -  zanotowało spadek o 0,6 punkty proc..
 

Słuchalność stacji radiowych
Sierpień-październik 2006Sierpień-październik 2005
NazwaUdział w rynkuZasięg dziennyUdział w rynku Zasięg dzienny
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM21,80%27,30%22,40%26,90%
Radio Zet19,30%23,90%17,50%21,90%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia14,10%15,80%14,50%15,50%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia5,80%7,10%5,90%6,80%
Radio Maryja1,90%3,20%2,10%3,50%
Bis Polskie Radio0,70%1,00%0,70%1,20%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,60%1,20%0,60%0,90%
Stacje ponadregionalne
Radiostacja0,90%1,60%0,80%1,40%
Radio Wawa0,90%1,30%1,00%1,30%
Radio TOK FM0,80%1,10%0,60%0,80%
Grupy radiowe
Grupa TIME [44]8,40%11,30%8,50%10,30%
Audytorium [17]5,10%7,70%5,40%7,80%
Grupa AGORA [28]4,00%5,60%4,40%5,50%
Grupa AD.POINT [11]1,70%2,60%1,50%2,30%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, sierpień - październik 2006; próba: 22 921.

Dołącz do dyskusji: "Jedynka" i "Trójka" tracą udział w rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl