SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jupi chłodzi latem

W lipcu br. pod hasłem 'Jupi chłodzi latem' rozpoczyna się kampania reklamowa nowych soków i nektarów marki Jupi. Po raz pierwszy firma Kofola zdecydowała się na wykorzystanie tablic billboardowych.

Celem kampanii jest przedstawienie nowych smaków Jupi w kartonach w popularnych w okresie letnim smakach: pomarańcza z mandarynką, różowy grapefruit, jabłko. Kofola pragnie również zwiększyć rozpoznawalność marki Jupi, utrwalić i wzbogacić jej wizerunek o „owocowe orzeźwienie” oraz umocnić pozycję rynkową marki. Kampania będzie kontynuacją działań przeprowadzanych wiosną tego roku, której celem było umocnienie pozycji marki Jupi w kategoriach soki, nektary i napoje w kartonach.

   @##cmd=file;file='Jupi_kampania.jpg'##@

W komunikacji wykorzystano trzy motywy graficzne. Główny nacisk położono na produkt, który skutecznie ugasi pragnienie i przyniesie orzeźwienie. Dodatkowo kampania podkreśla zabawny i radosny charakter marki Jupi. Wolnostojące tablice (6x3 m) pojawią się w 17 aglomeracjach miejskich, natomiast na głównych trasach wyjazdowych z miast oraz na popularnych trasach wakacyjnych zostaną użyte freeboardy (12x4m oraz 12x3).

Za kreację kampanii odpowiada agencja Handmade z Krakowa. Powierzchnie zakupił dom mediowy Brand Connection. Kampania będzie trwała do końca lipca.

Dołącz do dyskusji: Jupi chłodzi latem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl