Juwenaliowa promocja Pepsi
Odważ się na więcej - skocz na bungee
W maju, w czasie trwania Juwenaliów w 4 największych aglomeracjach odbyły się eventy zorganizowane przez agencję BTL Point Group dla firmy Pepsi Cola. Celem imprez było bezpośrednie dotarcie do studentów z hasłem: "Odważ się na więcej - skocz na bungee".
Mechanizm działań był prosty: na terenie Juwenaliów stworzone zostało stoisko sprzedażowe, gdzie można było zakupić napoje Pepsi: Mirindę, 7UP, Ice Tea, MD, Pepsi. Wsparciem sprzedaży była dystrybucja ulotek-kuponów. Uczestnicy imprez mieli do wyboru dwie opcje: kupić 4 napoje Pepsi i dostać gadżet lub odważyć się na więcej i za zakup 8 butelek Pepsi skoczyć na bungee. Za zakup 1 butelki napoju Pepsi na ulotce-kuponie stawiana była 1 pieczątka.
Taka forma komunikacji okazała się strzałem w dziesiątkę, a możliwość skoku na bungee była motywacją do zakupu 8 butelek Pepsi. W czasie 4 eventów, w których uczestniczyło około 105 000 osób, wykonano 437 skoki i sprzedano ponad 3 500 butelek napojów Pepsi.
Za opracowanie koncepcji działań, kreacje i produkcję materiałów oraz realizację akcji odpowiedzialna była agencja BTL Point Group.
Dołącz do dyskusji: Juwenaliowa promocja Pepsi