Kalendarz Cezeksu w Kolorach Dzieciństwa
Ruszyła IV edycja kalendarza Cezeksu na rok 2005
Firma Cezex po raz czwarty zaprasza firmy do realizacji prestiżowego projektu, mającego na celu stworzenie niepowtarzalnego kalendarza łączącego myśl artystyczną z perfekcją druku i szlachetnym papierem najwyższej jakości. Propozycja skierowana jest do agencji reklamowych, fotograficznych i drukarni. Ich zadaniem będzie przygotowanie projektów i wykonanie prac na papierach dostarczonych przez Cezex. Dotychczasowe edycje kalendarza zdobyły uznanie środowiska artystycznego, reklamowego i poligraficznego. Wydanie na rok 2005 nosi tytuł "Kolory Dzieciństwa".
"Chcielibyśmy, by napływające projekty łączyły różnorodne koncepcje, wyrażały indywidualną myśl i przedstawiały je w wyrafinowanej formie. Kalendarz wypełnią prace agencji reklamowych, wydrukowane na specjalnie dobranym papierze Cezeksu przez wybrane przez nas drukarnie"- powiedział Robert Tomaszewski, Dyrektor Rozwoju Cezeksu. Dotychczasowe edycje kalendarza zatytułowane "Kolory Miłości", "Kolory Sukcesu" i "Kolory Życia" spotkały się z entuzjastycznym przyjęciem środowiska reklamowego i poligraficznego. Każde kolejne wydanie przykuwa uwagę coraz większej liczby twórców. W zeszłym roku Cezex otrzymał projekty z 21 agencji reklamowych z całej Polski. Kalendarz okazał się dla nich doskonałą formą promocji. Trafił do kilkudziesięciu tysięcy osób związanych ze środowiskiem reklamy, był prezentowany w trakcie licznych wystaw i prezentacji oraz doceniony na łamach wielu wpływowych czasopism. Pierwsza edycja została wyróżniona nagrodą specjalną podczas XIII Ogólnopolskiego Przeglądu Kalendarzy "Vidical 2002". "Zdecydowaliśmy się na udział w projekcie Cezeksu ze względu na interesujące założenie konkursowe, dość rzadką w naszej codziennej działalności możliwość projektowania na podłożach z papierów ozdobnych, oraz walory promocyjne kalendarza. Myślę, że taki konkurs jest dobrym sprawdzianem kreatywności agencji, dającym możliwość zaprezentowania się szerszej publiczności w sposób bezpośredni i bardziej artystyczny. Nie zawsze jest to możliwe przy tworzeniu prac reklamowych na potrzeby rynku, tym większą mieliśmy przyjemność uczestnicząc w tym przedsięwzięciu." - powiedział Radosław Dylis, autor jednego z projektów w poprzedniej edycji kalendarza.
Termin nadsyłania prac upływa z końcem maja. Podobnie jak w minionych latach, każda z agencji i drukarni uczestniczących w projekcie będzie miała szansę zaprezentować na nim swoje logo. Nowa edycja kalendarza wraz z informacją o twórcach trafi do 4000 firm, w tym głównie do działów marketingu oraz liderów opinii.
Dołącz do dyskusji: Kalendarz Cezeksu w Kolorach Dzieciństwa