Kamis rozszerza portfolio produktów
Dla prawdziwych wielbicieli aromatycznych przypraw
Kamis wprowadza na rynek 4 nowe przyprawy. To, po udanym debiucie linii egzotycznych przypraw - wanilia w lasce, cynamon w korze i szafran w nitkach, kolejna propozycja dla wielbicieli aromatycznej kuchni i, jak zapowiada producent - nie ostatnia. Portfolio marki Kamis będzie w tym roku sukcesywnie rozszerzane zarówno w asortymencie podstawowym (tradycyjne przyprawy i mieszanki przyprawowe) jak i w asortymencie specjalistycznym. Konsumentów do marki Kamis ma przekonać nie tylko bogata oferta produktów, ale przede wszystkim gwarantowana ich jakość. Aż 12 milionów złotych Firma zainwestowała w pierwszą w Polsce linię do higienizacji przypraw i ziół metodą parową w procesie ciągłym. To jedyna tej klasy linia w Polsce i jedna z pięciu w Europie.
Wsparcie nowych produktów to kampania reklamowa w prasie i telewizji: m.in. Olivia, Elle, Gazeta Wyborcza Wysokie Obcasy, Twój Styl, Pani, TVP1, TVP2, TVN. Spoty przygotowała agencja Demo, zakup mediów powierzono agencji MediaCom. Koncept opakowań nowych produktów przygotował Dragon Rouge.
Dołącz do dyskusji: Kamis rozszerza portfolio produktów