Kampania Avanti
Za kreację internetowej części kampanii Avantii odpowiada agencja interaktywna Byss
Wprowadzenie na polski rynek przez Agora SA miesięcznika Avanti wsparte jest szeroką kampanią promocyjną w szeregu mediów. Nic dziwnego - to pierwszy w Polsce miesięcznik poświęcony modzie i urodzie w którym wszystkie prezentowane kreacje, dodatki i kosmetyki uzupełnione są o ceny i adresy miejsc w których można je nabyć. Pisma tego rodzaju są bardzo popularne w zachodniej Europie - duże zainteresowanie Avanti dowodzi, że podobnie może być także i w Polsce.
Za kreację internetowej części kampanii tego pisma odpowiada agencja interaktywna Byss.
- W promujących to pismo kreacjach agencja buduje wizerunek Avanti poprzez proste skojarzenia: puste wieszaki w szafie i hasło: Chcesz coś kupić? Takie zderzenie zwykłej sytuacji i użycie często używanego zdania w funkcji hasła promującego pismo, to prosty i skuteczny zabieg wspomagający jego pozytywne utrwalenie w świadomości odbiorców . Trafny pomysł i hasło to dla agencji tylko punkt wyjścia - uwagę Internautów w pierwszym zetknięciu z kreacjami przyciągają przede wszystkim fotorealistyczna grafika i elementy animowane. Takie proste celne pomysły to specjalność Byss - podobnie zresztą jak zamiłowanie do traktowania portali i ich zawartości jako integralnej części kreacji. Tym razem dzieje się tak w opracowanym przez agencje interstitialu. Portal po prostu "rozpina się" z pomocą zamka błyskawicznego, by pokazać nam ukrytą "pod spodem" reklamę Avanti. Kampania realizowana jest przy współpracy i na zamówienie Agory - czytamy w komunikacie agencji.
Byss stale współpracuje z Agorą w zakresie tworzenia kreacji reklamowych online, m.in. dla portalu Gazeta.pl oraz serwisu ogłoszeniowego Aaaby.pl.
Dołącz do dyskusji: Kampania Avanti