SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania Citroen Jumper

Ruszyła kolejna kampania dla marek Citroën Jumper, Citroën Berlingo Furgon, Citroën C15 przygotowana przez Euro RSCG Warsaw

Kampania obejmuje prasę ogólnopolską (GW, Fakt, Rzeczpospolita, Super Express, Polityka, Newsweek, Wprost), prasę lokalną, radio (Radio Zet, RMF FM, PR 3) oraz internet.

Kampania informuje o możliwości nabycia Citroena Jumpera z rabatem w wysokości 28 tys. złotych i potrwa do końca maja 2005.

Klientom i firmom zainteresowanym innymi modelami z gamy samochodów dostawczych Citroëna zaoferowano Citroëna Berlingo Furgon oraz C15 w specjalnych cenach.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się Iniviative Media.

 

Dołącz do dyskusji: Kampania Citroën Jumper

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl