Świat miłości i intensywnych doznań w kampanii Durex
Ruszyła kampania reklamowa nowej linii prezerwatyw i żeli Durex Intense. Za jej przygotowanie odpowiadają Feeders.Agency, 2012, Papaya Films, OMD i Digital Resolution.
Głównym elementem kampanii jest 30-sekundowy spot reklamowy, który pokazuje pary z dwóch perspektyw - miłosnej i bardziej erotycznej. Reklama pokazuje, że codzienne sytuacje mogą być wstępem do bardziej intensywnych doznań.
Spot pokazywany jest w telewizji, kinach i mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube).
Za kreację i obsługę kampanii odpowiedzialne są Feeders.Agency i Agencja 2012, a za produkcję Papaya Films. Film wyreżyserowała Julia Rogowska, a sesję zdjęciową zrealizował Daniel Jaroszek - twórcy reprezentowani przez Papaya Films. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy OMD i Digital Resolution.
To pierwsza kampania Durexa realizowana przez Agencję 2012 i Feeders.agency, które wybrano w styczniowym przetargu.
Dołącz do dyskusji: Świat miłości i intensywnych doznań w kampanii Durex