Kampania dziennika Metropol za 1,3 mln zł
15 maja w wybranych miastach Polski rusza kampania reklamowa gazety porannej Metropol.
Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku marki Metropol w Poznaniu, Wrocławiu i Łodzi – w miastach, w których w ciągu ostatniego miesiąca nakład gazety został trzykrotnie podniesiony.
Strategia i kreacja kampanii została przygotowana przy współpracy z agencja reklamową Ad Ants.
Celem kampanii jest odświeżenie i wzmocnienie wizerunku Metropolu jako codziennej porannej gazety wielkomiejskiej z najświeższymi wiadomościami z kraju, ze świata zawierającej również informacje lokalne. Główne hasło kampanii; „Metropol. Chwytasz w mig” idealnie definiuje zawartość gazety, podającej zwięzłe, treściwe informacji. Hasło opisuje jednocześnie sposób dystrybucji gazety. Komunikatem wspierającym i potwierdzającym rzetelność i obiektywizm Metropolu jest informacja o wyjątkowym zapleczu w postaci 500 dziennikarzy na całym świecie i co za tym idzie – dostępie do ważnych i ciekawych informacji z pierwszej ręki. Grupą docelową kampanii są przede wszystkim osoby w wieku 20-40 lat, dobrze wykształcone, pracujące lub studiujące - podano w komunikacie.
Głównym medium kampanii będą nośniki reklamy zewnętrznej, wsparte przez reklamę w kinach, internecie, wybranych tytułach prasowych, lokalnych radiostacjach oraz oczywiście w Metropolu. Przewidywane są również działania skierowane do reklamodawców – reklama w prasie branżowej oraz marketing bezpośredni. Działania promocyjne będą prowadzone do połowy czerwca.
Planowaniem i zakupem mediów Metropol zajął się we własnym zakresie. Wartości kampanii wyniesie ponad 1,3 mln złotych.
Dołącz do dyskusji: Kampania dziennika Metropol za 1,3 mln zł