Kampania e-marketingowa Chipity
Chipita Poland, producent znanych w całym kraju rogalików "7 days" oraz "Chipicao", rozpoczął kampanię e-marketingową marki Chipicao.
Kampania produktowa skierowana jest przede wszystkim dla młodych smakoszy rogalika. Jej celem jest stworzenie miejsca zapamiętywanego oraz chętnie odwiedzanego przez grupę celu. Aby zachęcać do częstych odwiedzin stworzonego specjalnie na tę okazję serwisu, oprócz stałej części, składa się on także z części promocyjnej odpowiadającej aktualnym kampaniom.
"Zdajemy sobie sprawę, że młodzi chętnie spędzają czas w Internecie, wykorzystując go głównie jako źródło zabawy. Wychodząc ich oczekiwaniom naprzeciw, stworzyliśmy miejsce, gdzie rozrywkę znajdą i młodsi, i starsi użytkownicy. Ponadto, sieć jest znakomitym uzupełnieniem aktualnie trwającej promocji sprzedażowej" - mówi Alina Baniecka, dyrektor marketingu Chipita Poland.
Przygotowana na potrzeby kampanii witryna www.chipicao.pl stanowi mocne podstawy do bieżącej oraz przyszłej komunikacji on-line z dziećmi, które są smakoszami rogalików z pysznym kremem kakaowym. W przyszłości planuje się wzbogacenie strony o interaktywną postać Chipiego, będącą aplikacją typu BrandMate - autorskie rozwiązanie Adv.pl, ktora jest autorem rozwiązań e-marketingowych kampanii.
Dołącz do dyskusji: Kampania e-marketingowa Chipity