Kampania internetowa Nicorette
mOne pomaga rzucić palenie z Nicorette
27 maja, jako efekt współpracy portalu Onet, firmy Pfizer (producenta Nicorette) oraz vortalu Esculap.pl uruchomiony został specjalny serwis palenienanie.onet.pl poświęcony walce z nałogiem tytoniowym. Towarzyszćy mu będzie zasięgowa kampania przy użyciu toplayerów, billboardów, e-mailingu oraz komunikatora Gadu-gadu.
Kampania potrwa do początku lipca a jej głównym celem jest budowanie znajomości jednego z produktów Nicorette - 16 godzinnych plastrów pomagających w rzucaniu palenia. Za strategię i zakup mediów odpowiedzialny jest mOne, dział domu mediowego MindShare zajmujący się komunikacją one-to-one.
Marka Nicorette jest liderem na rynku produktow Nikotynowej Terapii Zastepczej. Choć najpopularniejsza formą Nicorette jest guma nikotynowa, na rynku polskim istnieje równiez plaster i inhalator Nicorette.
Dołącz do dyskusji: Kampania internetowa Nicorette